دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۱۲:۳۰

چشم‌انداز فعالیت‌های شرکت کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر
سال 94 اوج شکوفایی کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر

باشگاه خبری فراساحل: کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر در آینده بسیار نزدیک به یک کشتی‌سازی موفق تبدیل خواهد شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل  و به نقل از سایت خبری مانا، در نشستی که با حضور مسئولان کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر بندرانزلی و جمعی از خبرنگاران برگزار شد مدیرعامل سرویس‌های حمل و نقل نیروی دریایی، سال 94 را اوج شکوفایی کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر عنوان کرد. امیر دریادار محسن بهزادفر با اشاره به اینکه در حال حاضر دو فروند کشتی در این داک در دست تعمیر است ادامه داد: در گذشته کشتی‌سازی با کاستی‌های فراوانی مواجه بود اما در حال حاضر در کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر ضریب ایمنی بسیار بالا است و تعمیرات با نهایت استاندارها پیش می‌رود. دریادار بهزادفر عنوان کرد:عملیات تعمیر هرکشتی با استفاده از 40 تا 50 نفر نیروی کار انجام می‌شود. مدیرعامل سرویس های حمل و نقل نیروی دریایی در ادامه یادآور شد: محوطه بتنی توقفگاه کشتی با مساحت 100 متر در 100متر جهت استقرار کشتی‌ها فراهم شده است. وی با اشاره به اینکه کشتی‌سازی هزینه‌های فراوانی در بردارد اظهار امیدواری کرد: کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر در آینده بسیار نزدیک به یک کشتی‌سازی موفق تبدیل خواهد شد .

ظرفیت تعمیرهمزمان 6 شناور

در ادامه این نشست مدیرعامل کارخانجات کشتی‌سازی شهدای هفتم آذرانزلی نیز گفت: شناور نیلوفر آبی به عنوان دومین شناور پس از شناور وفا 2 جهت تعمیرات در اختیار کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر قرار گرفت. به گفته حسین زندیان شناور وفا 2 دارای 38 آیتم تعمیراتی بود که تعمیرات آن حدود 2 ماه به طول انجامید . وی درادامه، ضمن اشاره به فعالیت‌های کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر یادآور شد: این کشتی‌سازی ظرفیت عملیات همزمان بر روی 6 شناور را دارد. وی اظهار امیدواری کرد در آینده کشتی‌های خارجی نیز از دیگر کشورها از جمله روسیه و جمهوری آذربایجان برای تعمیرات وارد ایران شوند .

کاهش قیمت و ایجاد اشتغال

در این نشست مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریادلان سبز خزر و مالک کشتی نیلوفر آبی با اشاره به اینکه در استان گیلان همواره مشکلات کشتی‌سازی وجود داشت گفت: خوشبختانه با تاسیس داک شهدای هفتم آذر و تلاش مسئولان این کشتی‌سازی، بسیاری از مشکلات هموار شده است. علیرضا حداد درادامه کاهش قیمت و هزینه برای مالکان شناورها و ایجاد اشتغال را از مزایای کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر عنوان کرد. وی در ادامه اضافه کرد: شناور نیلوفر آبی به طول 60 متر، عرض 10 متر و آبخور4.5 متر ظرفیت 1100 تن بار را دارد . به گفته وی این شناور 40 آیتم تعمیراتی داشت که تعمیرات آن ظرف مدت 10 روز انجام شد. نماینده مالک کشتی ارکیده و ناظر تعمیرات کشتی نیز در پایان این نشست گفت : شناور ارکیده دیگر شناور موجود در کشتی‌سازی شهدای هفتم آذر، حدود یک ماه است که به این پروژه واگذار و تعمیرات میان دوره‌ای نظیر رنگ‌آمیزی، تعویض ورق، پروانه و ...برروی آن انجام شده است. سیف الله زاده تعمیرات شناور یاد شده را حدود 70 آیتم عنوان کرد و در خصوص مشخصات شناور ارکیده گفت : این شناور به طول 80 متر، عرض 12 و آبخور 4.2 متر ظرفیت 2700 تن بار را داراست.



  کد خبر : 267
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :